onsdag 26. desember 2012

Noe jeg ga bort til jul...

I år, som mange år før, ble det jo selvfølgelig hjemmekonponerte gaver til noen i år også!!
Og mottakerne ble superfornøyd!!
 
Denne dinosauren ble laget til min ene kusine på 20 år,
som hadde veldig lyst på en slik krabat!!
Mønsteret fant jeg på etsy.com, kjøpte det og gjorde det litt mitt eget,
da jeg allerede hadde laget hodet større enn mønsteret...
så da måtte jeg justere de andre delene også, men fint med et utgangspunkt hvertfall....
 
 
Den andre kusina mi på 20 år, ville gjerne ha ny maskott til nøklene sine,
og selvfølgelig fikk hun øsnket sitt oppfylt!
 
En andunge...
 
 
Den eldste kusina mi ønsket seg nye strikka votter, og hadde sett seg ut et par på
Drops sine sider, og da ble det de da!!
 
Hun ble også godt fornøyd!!
 
Ellers ga jeg bort alle disse halsene, og de gikk til mamma,
farmor og svigermor! De ble veldig glad!
 
Ellers fikk niesene våre disse tunika'ne!
De ble strålende fornøyd, og likte fargene kjempegodt!
Heldigvis!!
 
Gleder meg til å få bilde av de, med tunika'ne på!!!
 
Nå er det snart klart for julas "endte" familieselskap, og det siste denne jula!
Imorgen er det tilbake på en stressende arbeidsplass...phu...
 
Ha en fin juledag!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!