fredag 7. desember 2012

Strikket hals!

Så er vi snart halvveis i advent også, tiden går jammen fort!
 
Jeg fikk plutselig lyst til å prøve på de strikkede halsene jeg har sett
overalt på facebook, for de virket veldig kjekke!
Også så enkle å lage da, bare riller til du har et rektangel,
og sy sammen og brette rett

 
Disse tenker jeg kan bli et par julegaver og jeg skal pynte de litt!
 
Laget en til meg selv også, og den prøvde jeg i dag!
Veldig behagelig nå i kulda, og god å ha på!
 
Skal få se bilde av min imorgen, når det kommer litt dagslys!
 
Nå skal kvelden nytes og kjøkken og stue gjøres klar
for pepperkakebaking imorgen!!

 
Ha en fin fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. De så gode ut. Må vel prøve meg på noe slikt jeg også.
    Kos deg i adventstiden.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!