mandag 18. mars 2013

Av restegarn...

...kan alt gå ann!!
 
Hvertfall nesten!
 
Mamma hadde jo igjen en del rester av det store teppe-prosjektet sitt,
og lagde dermed denne kransen her!!
 
 
Hun har surret bjørkekvister og buntet de sammen med tynn ståltråd!
Og festet på små og halvstore nøster med garn på samme måte!
 
Veldig kreativt og stilig på veggen!
Hun hadde til og med nok garn, så jeg får en slik også!!
Glder meg til å kunne berike veggen min med en sånn fageklatt...
 
(Har nok garn til å lage mange slike selv, altså...men det var den tida da...)
 
Ha en fin fin mandag!!


2 kommentarer:

  1. For en super ide, den var knall tøff!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Oj så kul.
    Sånn vil jeg og lage. holder på å flytte og innser at jeg har litt mye garn.. HMMM.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!