søndag 3. mars 2013

Enda en dille...?

Ja, det blir spennende å se hvor mange av disse det blir...etterhvert da!!
 
Har fått en ny dille, tror jeg...
 
Nemlig å strikke sitteunderlag som skal toves!!
Etter de to regnbuefargede, så laget jeg denne...
 Synes fargene her ble veldig flotte sammen!!
Så denne beholder jeg hvertfall selv!!
 
Så etter en uke med ferie og en skikkelig ryddeinnsats her i heimen,
så ble det en uke med sykdom, for min del...kjipe greier, med kraftig bihulebetennelse...
Det eneste jeg orker, var å sitte/ligge ganske rolig, og da var det godt å
ha strikkepinner og garn!!
Så disse fire har jeg laget mens jeg har "ligget nede"...
Alle disse fem mangler toving, så de skal få seg en runde i vaskemaskina etterhvert!!
Tipper de muligens blir julegaver etterhvert...også er det straks et i grønntoner på pinnene...
 
Ellers lagde jeg noen heklerier mens jeg hadde ferie,
mellom all ryddinga måtte jeg jo slappe av litt!! Nyte litt alenetid...
Disse skal pryde vårt spisebord...men skal ikke se bortifra
at det blir noen flere, som noen skal få til jul!!
 
Blir jo en liten fargeglad "klatt" på bordet!!
 
Håper alle har en fin og solrik søndag!!
 


1 kommentar:

  1. Skikkelig fine disse Mona :) Klæm fra mamma

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!