tirsdag 12. mars 2013

Grytekluter!

Mars måned bare "renner" avgårde, føler jeg!!
Snart halvveis jo, og 14 dager igjen til påske...phu...
 
Jeg jobber litt mye om dagen, pga noe som MÅ gjennomføres på jobben,
så det blir ikke mye håndarbeid jeg orker og gjøre ved siden av på kvelden!!
Da er det litt godt med fri...utrolig nok!!
 
Men litt har jeg gjort da, mellom slagene...
Har heklet grytekluter til påske
 
Disse er heklet i dobbelt bomullsgarn fra Søstrene Grene på heklenål nr 4.
Så de er tykke og med bra hold!!
 
 
Den gule fargen, er skikkelig knall...nesten så den er litt vond å se på!
 
Og jeg handlet det gule garnet i den helt ferske, nyåpnede Søstrene Grene
butikken på Gjøvik!!
Er kjempeglad for å endelig ha fått den butikken så nærme!!
Før måtte jeg til Oslo, og det er ikke veldig lettvindt.
Og de åpnet på selveste kvinnedagen, snakk om bra timing!!
 
Håper alle har hatt en fin tirsdag!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!