mandag 1. april 2013

Påsken 2013

Påsken har vært veldig avslappende og herlig fra begynnelse til slutt!
Vi har kost oss veldig, både alene og sammen med gode naboer.
 
Påskeaften tok vi med oss pølser, brus og snop...og naboen og gikk ned på Mjøsisen,
vi satte oss langt utpå isen og koste oss!!
 
Her er mini'n vår på luftetur...
 
Naboen hadde med borr, og lagde et pilkehull...
Han prøvde fiskelykken, men ingen fangst...så vi måtte grille pølsene gitt!!
 
Måtte prøve skøytene!
Helt fantastiske skøyteforhold på denne isen! Et tynt snølag hindret ikke oss,
 og her er isen ca 40cm dyp, så her kan man kjøre tanks!!
 
Sjekk denne himmelen da, BLÅ BLÅ BLÅ!!
Ikke et vinspust heller, så det var greit med solkrem i ansiktet, for å si det slik!!
Sola tok godt!!
 
Og heklingen måtte med!
Tror det er første gang jeg gjør håndarbeid på Mjøsa!!
 
Dette skal bli julegave, så håper mottakerne blir fornøyd, når den tid kommer!
 
Håper alle får en fin 2.påskedag!
 
(Vi skal på familiegudstjeneste i kirka vår,
før vi drar til mine besteforeldre på selvbedt middag...)
 
 

1 kommentar:

  1. Så ut som om dere har hatt ei super påske :-) For en utrolig herlig krans mora di hadde laga :-D

    Ifht knekkebrødene mine bruker jeg en hard slikkepott og på en måte klemmer røra utover. Denne gangen brukte jeg faktisk baksida på ei spiseskje. Det nytter i alle fall ikke å prøve å smøre den utover...

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!