søndag 28. april 2013

Loppis er gøy!!

I går var jeg på loppemarked, og fant noen fine skatter!!
 
Fant noen søte barnekopper
 
Ungene likte dem også, jeg tenker det blir litt krangel om tom&jerry glasset!!
 
 
 Fant også to puzzlespill, og de fordelte seg godt, heldigvis!
Også fikk jeg tak i en sykkel til lillebror!!
 
Også over til det jeg kanskje er mest fornøyd med!
Denne sjarmerende lille koppen med skål...
 
 Og denne da, en serviettring!!
 Som jeg fant 12 stykker av!!
 
 De ligner veldig i farge på et par jeg har fått etter oldemor,
men disse er større, og mer omfangsrike!!
Må nok finne på noe artig med dem!! 
 
 Også til det siste fra i går!
Disse herlighetene her...
 
 
Har planer allerede, men vet ikke når de blir satt ut i arbeid!
 Har litt annet å finne på også, nå i disse vårlige tider!
Alt dette, inkl sykkelen (som kostet 100kr) betalte jeg 150 kr for!!
 
Håper alle har en fin søndag!! 


2 kommentarer:

  1. Så masse fint du har funnet deg da :)
    Eg har ikke komt meg på noen loppemarkeder i år utenom et eg var på i forje mnd men det ville eg ikke kalle loppemarket for det var så lite ting der! Kjekt når man betaler så lite :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har funnet da :-) Jeg husker ikke sist jeg var på loppemarked jeg.... Likte settet du har hekla til spisebordet ditt - et skikkelig gla'sett :-))

    Ha ei fin uke - klem Siv

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!