tirsdag 23. april 2013

Stadig nye påfunn...

Når man er ferdig med en ting, og venter på å finne på noen nytt å lage, så sitter jeg og "scroller" i mange blogger, og plutselig dukker det oppe noe som frister!
 
Som på søndag kom jeg over en oppskrift på denne artige "oppbevarings-posen"
 
 
Dette er en "pose" til mine bind, en smart løsning,
da jeg synes de skaper trøbbel i veska når den tiden er der!!
Litt mer diskrè også...

Likte denne godt, og fant oppskriften hos Fru Madsen.
 
***** *****
 
Også klarte jeg ikke dy meg,
men etter at jeg har heklet så mange spisebrikker og diverse,
som vist i forrige innlegg, så måtte jeg lage noen glassbrikker til!!
 
12 stykker ble det!
(Fant mønsteret på en annen blogg, denne her, hos Karipia!!)
 
 
Har laget en annen variant før, men det mønsteret finner jeg ikke igjen,
men syntes disse er søte!

Prøvde først å avslutte med hvitt ytterst, men det ble ikke så fint!
Så da får de være helt blå!
 
Disse tror jeg skal gi bort til sommeren!!
 
Håper alle har fine vårdager!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!