søndag 5. mai 2013

Noe nytt til bordet...

Blir sååå inspirert av det fine været vi til tider har
(bortsett fra 3 dager med litt snøvær nå, rundt 1.mai...)
 
At jeg måtte jo lage litt nytt til spisestuebordet også,
så jeg fant garn og heklenål...
 
 
Slik ble hele resultatet!!
Jeg er strålende fornøyd :-D
 
Fatet jeg har lyslyktene på, fant jeg på loppis forrige helg,
og passer perfekt for 4 glass!!
 
Postet det også på facebook sin strikkeside, og har fått over 350 likes...
Wow, sier jeg bare! Hyggelig at flere liker det jeg lager!!
 
Det ble en blikkfang på bordet!!
Og nå skal jeg sikkert i gang med et sett til i samme fargene,
så jeg har noe å ha ute i sommer også!!
 
(For jeg har jo blogget om det jeg laget til stuebordet her!! )
 
Håper alle har fine maidager!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!