søndag 12. mai 2013

Garasjesalg...

I går var jeg innom et garasjesalg i nærheten, hvor jeg hadde sett meg ut
 noen godbiter på forhånd på facebook...
Så jeg ba dama holde de av til jeg kom, sånn i tilfelle...
 
Og jeg ble ikke skuffet!
Tingene stod der, og lyste mot meg...
 
Først denne flotte kanna i emalje, til kr 100,-
Det står "made in Yugoslavia" under, så et stykke historie er det!!
Så den skal få pynte opp på kjøkkenet.
 
Så var det denne nydelige vasen i melkehvitt
Samler jo på det, men har ikke så mye ennå,
så ble veldig glad for denne!
 
Så fikk jeg med meg denne flotte bollen, i samme!
Veldig flott på undersiden!

Stettfat er alltid gull å finne, for det frigjør litt plass på bordet,
når man serverer noe godt til kaffe/brus
Også veldig fint på undersiden!
Disse tre tingene i melkehvitt fikk jeg for kr 250,-
 
Det var gårsdagens fangst, og jeg er veldig fornøyd!
 
Håper alle har en fin søndag!
(Her er det veldig slakke dag, da det er regnvær ute)


1 kommentar:

  1. Mange fine "godbiter" her ja :) Klæm fra mamma

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!