mandag 10. juni 2013

Grimstad!

I ukesvis har mannen planlagt denne helgen for bare oss to,
og jeg fikk ikke vite hvor vi skulle før jeg gjettet riktig på veien!
 
Og det gjorde jeg, flere dager i forkant gitt...
(Men fikk ikke vite at jeg hadde rett før langt utpå fredagen!!)
 
Vi dro til Grimstad, en liten sørlandsperle, etter min mening!
Har vært der i to korte åndedrag før, og har pratet på å dra tilbake i årevis!!
Heldige meg!!
 
Vi bodde midt i byen, på Rica Hotell Grimstad!
 
Ibsen, selvfølgelig!

 Vakre blomster flere steder!

Flott utsikt fra kirkeparken (eller hva det heter....)

Nydelig!
 
Vårt flotte flagg vaiet i vinden 7.juni!!
 
Vi spiste deilig mat hos Smag&Behag, Kjeller'n og Apotekergaarden,
og anbefaler absolutt alle tre for andre, som måtte ta turen hit!!
 
Håper alle har hatt en like strålende helg,
som vi har hatt!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!