onsdag 12. juni 2013

Heklet topp!

Var innom garnbutikken Lykke, og søkte etter et hefte jeg ville ha!
Fant det, og det er Mandarin Dame nr 1307.
 
Skrev første gang om den her og ble raskt ferdig!
 
Har jo selvfølgelig ikke fulgt oppskriften til punkt og prikk...
må alltid gjøre min egen vri...
Og jeg valgte å droppe de strikkede ermene!
 
Har brukt den et par dager, med bare en hvit singlet under,
og eventuelt en lett jakke over.
Ble fornøyd med resultatet!

Jeg ble såpass fornøyd at jeg stakk innom Husfliden i Grimstad
og kjøpte blått bomullsgarn på lørdagen, og startet å hekle en maken til mamma!

 

 
Hun elsker blått og denne skal jeg si deg falt i smak!!
Rakk neste å bli ferdig til vi kom hjem og skulle hente barna...
Hadde "bare" litt over 5 timer hjem, så det betydde masse hekletid...
 
Og selvfølgelig kommer denne i flere farger!!
Bombe...neida, men utrolig flott og lettvin sommertopp!!
 
Ha en super dag!!


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!