torsdag 27. juni 2013

Nytt kamera er gøy!!

Har lenge gått å ønsket meg et litt mindre kamera enn det store digitale vi har,
 mye fordi det store er sååå tungt og stort!!
 
 
Har ikke klart å velge blant alle modeller og finesser...men plutselig en dag,
kom jeg over Nikon Coolpix L610!!
 
 
Et veldig bra kamera, lettvindt og med mange smarte greier,
som jeg ikke har peiling på....men jeg lærer etter hvert!!
 
 
Alle disse bildene har jeg bare brukt autofokus med nærbildefunksjon! 
Fantastiske bilder, synes jeg...
 

Det siste bilde her, er av ei ny type rose, som heter 'Rhapsody in Blue',
som vi leste om på Hageliv sin facebook side.
Heldigvis for oss, hadde vårt veldig hyggelige og hjelpsomme hagesenter,
tatt den inn som ny i år,  for de også ville prøve den ut!
 
Det morsomme med den, er at den starter som lilla, og blir blå lenger ut i blomstringen!!
Så jeg får holde et øye med den, og oppdatere!!
 
Håper alle får en fin juni-avslutning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!