lørdag 18. juni 2011

Det 5.teppe...

Dette teppet skulle jeg visst ta det litt med ro med, men det tok 10 dager,
så var det fiks ferdig...

Klarer ikke å ta det med ro her i heimen nei...heklingen er i
fingrene i hvert ledige sekund jeg har...

Denne gangen i blått og hvitt


Akkurat samme størrelse som de 4 andre, 55 x 70 cm.
Dette er også til salgs i min epla-butikk for kr 400,- + porto!


Og jeg er faktisk ikke lei tepper ennå...


...og jeg har et til i lilla liggende, godt på vei.
Siden jeg solgt det lilla på markedet jeg valgte å stå på pinsaften,
ville jeg lage et til i samme farge, men ikke helt likt.
For sankthans skal jeg stå på et annet marked, og da var det bare å fylle
opp "teppe-konto'n"!!



Takk for alle hyggelige kommentarer!!

Ønsker alle en flott lørdagskveld!!





1 kommentar:

  1. Her går det virkelig unna, jeg bøyer meg i støvet. Nydelige tepper.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!