lørdag 4. juni 2011

Det tredje teppet...

...er helt ferdig, og ble rosa og hvitt!!

Kan vel kalle det en "dille" nå, når jeg har et fjerde rett rundt hjørnet også...



Like stort som det lilla og turkise...


Tatt på en solfylt veranda!!


Dette ligger også i min epla-butikk, til kr 400,- + porto!


***

Tusen takk for de hyggelige kommentarene jeg får, på det jeg lager!
Det inspirerer til å lage mer!!

Og jeg har allerede blitt spurt om å lage to ugler og en pingvin-nøkkeloppbevarer!!
Og ugla nedenfor her, som ble bursdagsgave, ble en stor suksess :-D
Det gleder et håndarbeidshjerte!!!






3 kommentarer:

  1. Nydelig!..og så likte jeg så godt fargene dine i bestemorswaprutene (et langt ord), nydelig farger sammen!
    Ha ei flott helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Wow, her går det unna. Nok et nydelig teppe.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!