torsdag 9. juni 2011

Det siste teppe...for nå!!

Jada, det ble et i limegrønt også...


..like stort som de tre andre 70 x 55 cm,


og det ligger til salgs i epla-butikken min, for kr 400,- + porto!



Har faktisk begynt på enda et, i en femte farge...men det tar jeg nok litt med ro med...
har blitt mange ruter i det siste, med 4 tepper på 3 uker!! Men morro er det!!
Og et fint "gå-bort-arbeid", så det er med overalt...

Har også laget litt nytt på smykkefronten også,
men det får jeg gjemme til en annen dag!!

****

Det kjipe nå, er at jeg skulle vært med å stå på marked på lørdag,
men med denne ukes usikre vær, så tviler jeg på min deltagelse der!!
Litt skuffende at været er slik, men vi får ikke gjort noe med det!

Får heller legge ut nyhetene litt før i epla-butikken min!!



1 kommentar:

  1. Jeg er virkelig imponert. Her går det så det suser.
    Nydelige farger i dette teppet også.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!