søndag 12. juni 2011

Litt av hvert...

Pinse betyr fri for meg, og det å kunne gjøre hyggelige ting. Så selv om ikke jeg er vanlig kirkegjenger, så dro far i huset oss med til gudstjenesten i dag (som også er kirkas bursdag), så etterpå vanket det kake og saft/kaffe. Det var hyggelig :-)

I hagen holder vi på å få opp et stort lekehus til barna, og hvertfall hun på 5 gleder seg!!
Men med siste ukes nedbør, så har vi ikke fått gjort alt vi ville...

...men så fant jeg på litt hekling jeg kunne gjøre, som kan pynte opp inne i huset når det blir ferdig.

Nemlig vimpler til å henge opp!!
Det vil 5-åringen gjerne ha!!
Dette er vel bare starten på en lang rekke, for dette var gøy!!
Søkte litt rundt på nettet etter oppskrift, og fant noe, men jeg likte ikke begynnelsen på noen av dem jeg fant. Fikk det ikke jevnt og fint i starten, så da ble de egenkomponerte...

Så nå er det bare å hoppe ned i garnbunken, og jobbe seg frem igjen!!

*****

De smykkene som er nevnt her og flere til, har nå kommet seg inn i epla-butikken min!!
Så ta gjerne en titt og la deg friste!!
Skal lage et nytt innlegg med flere av halskjedene i sin helhet også. Så får dere se større bilder!!

*****

Tusen takk igjen for de hyggelige kommentarene dere gir meg!
Det varmer!! Ha en fortsatt fin 1.pinsedagskveld!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!