lørdag 11. februar 2012

Baby-boom og ideèr

Siden det er baby-boom i vennekretsen og på jobben (jeg er ferdig!!),
så har jeg fått en ny (genial??) idè!!
Jeg har ventet på ei pakke eller tre!! faktisk, fra etsy.com, som bare måtte komme først,
så nå skal vi se det blir fart på sakene!!

Jeg har tegnet og skrevet ned ideèn i boka mi,
og jeg gleder meg til å se sluttresultat etterhvert!!
Eneste jeg kan røpe, er at det selvfølgelig
 innvolverer garn!!
Må bare jobbe litt først, før resultatene kommer...

***

Ellers har jeg bestilt og fått masse "snacks" fra Panduro Hobby,
siden de har 70% salg på masse greier!!
Så løp og kjøp nå!! 
Har planer allerede...til jul, til og med...!!

***

Takker for alle hyggelige kommentarer og velkommen til nye følgere!! Stas!!
Ha en fin lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!