tirsdag 28. februar 2012

En stjerne...

...eller 7 er født...

Fant oppskrift på en herlig stjerne her om dagen, bare se her,
 og var ikke sen om å prøve den ut!
Hadde ingen anelse om hva jeg eventuelt skulle bruke dem til, eller noe...

Men noen ganger så blir veien til, når man går...
Fant lilla garn, og satte igang!!
Så ble det 5 til...

Mens jeg så en spennende krim på tv-n, så ble den 7.de lagd,
men den ble litt anderledes enn de 6 første....
Som dere kan se her...
Det var ikke planlagt, men gadd ikke gjøre den opp igjen!
Så da fant jeg ut at, det gikk fint med 6 tagger på stjernene også...også ble den litt større...

Men hva skulle jeg lage da, mon tro...??
Og plutselig fikk jeg en idè!!
Jo, en brikke!!
Har bare festet stjernene i hjørnene, så de henger såvidt sammen!!
Men synes den ble veldig søt!

Så da kan vel den brukes på bordet til påske og advent, tenker jeg!!
Lilla er jo en av påskefargene det også...


Ha en stjernedag!!
(Er hjemme med hodepine og en frossen kropp om dagen,
da er det godt å ha noe å henge fingrene i...)

1 kommentar:

  1. Så flotte de var. Den oppskriften skal jeg jammen se på.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!