lørdag 18. februar 2012

Det siste fra etsy.com...

Skrev jo her for et par innlegg siden, at jeg hadde handlet litt på etsy.com,
forøvrig en "livsfarlig" nettside...


Der har jeg funnet veldig mye fint, både til heklingen min og til samlingen min av pingviner!!
Jeg elsker pingviner, de er såååå skjønne!!

Disse tassene er de siste
Måtte legge en 50-øring ved siden av, så dere virkelig ser hvor knøttesmå de er!!
Er de ikke fiiine?? hihi...

Denne fiine pungen er også nylig ankommet, den også fra etsy!!
Må vel ha en liten kjøpe stopp akurat nå, siden det har blitt litt
mye i det siste!!


Ellers må jeg bare vise dere hva jeg fikk i bursdagsgave, av
mannens kusine, Maria, som vi besøkte i Tyskland tidligere i høst!!
En egen liten hekleveske, med pingviner!! Hun fortalte at hun hadde hatt igjen litt
pingvinstoff, og hun vet at jeg elsker dem, så derfor fikk jeg siste rest!!
(Den er med meg hver dag i veska, med ett eller annet arbeid inni...)

Gjett om jeg ble glad!!!

Også hadde hun fått ei dame i en smykkebutikk,
om å lage den lille søte pingvinen, som et vedheng!!
Den sjarmerer meg hver dag!!

Skal vise dere flere pingviner også, men det får være nok for i dag!!

Ha en super helg!!
( Jeg gleder meg over de siste dagers varmegrader og sol,
det betyr drypping fra tak...vårfølelsen kommer snikende!!)

1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!