torsdag 16. februar 2012

Et teppe...

...ble til!!
Men det hele var en missfortåelse...desverre for meg!
Fikk etterspørsel om jeg kunne lage et teppe i hvitt og beige,
og selvfølgelig kunne jeg jo det!


Sendt dama et par mail, men fikk ikke svar, så jeg tenkte jeg bare fikk lage et da!
Men da jeg var ferdig, og sendte enda en ny mail om at nå var
det klart til sending, da fikk jeg svar!


Den mailen jeg fikk fra henne, beklaget hun missfortåelsen, og skrev at hun bare hadde sendt meg en forespørsel...det stod det ingenting om i mailen jeg fikk, så da måtte jeg jo ta det som en bestilling!!

Synes jo det var veldig kjipt...Men gjort er gjort!!
Har tenkt på om det går å "pimpe" det på noe slags vis,
 men har ikke kommet på noe ennå!!
Har dere noen forslag, kanskje??

Håper bare noen andre har lyst på teppet en dag!
Det ligger hvertfall til salgs her i eplabutikken min!!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på smokkesnorene, det varmer!!

Håper alle får en fin torsdag!!
(Jeg er hjemme med storesøster, som har feber)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!