søndag 26. februar 2012

Gamle kunster...

...ser dagens lys igjen!!

Fant ut at lillebror i huset er i ferd med å vokse ut av blant annet ullsokkene sine,
så da var jeg nødt til å lage hvertfall et nytt par...

...og det er vel ingen hemmelighet, at allerede iløpet av første sokk,
gikk jeg en "smule" lei hele strikkingen...
Tynt garn og pinne nr 3...

Plutselig kom ånden over meg, og jeg ble ferdig med begge to på null tid!
Lillebror ble veldig fornøyd, og da er mor fornøyd!!!
Selv om det var veldig gøy å ha de på hendene i første omgang!!

Garnet er fra Nille, men det er veldig godt å strikke og hekle av, og varmer godt!
Det er dette jeg har brukt til alle tøflene jeg har laget også, men da med dobbelt tråd!

Her er det skikkelig vårfølelse i dag, med sol fra blå himmel, varmegrader og
sildring fra takrenner...En herlig tid vi møter nå!!

Håper alle har en super søndag!!



1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!