torsdag 19. desember 2013

Bare måtte idag...

Har laget noen luedusker ved hjelp av selv-lagde pappskiver,
men det er ikke veldig enkelt!
 
Har jo bestilt et sett med slike pompom-lager dingser, men med min tålmodighet, så var nærmeste garnbutikk et stoppested på min ferd i dag!
 
Der kjøpte jeg likegodt dette settet
 
Og her ser dere, den blå lua er ferdig, og har til og med fått dusk allerede!!
Wow, det var andre saker og jobbe med!!
 
 
Så da er det et håpe for flere duske-løse luer!!
 
Nå gjenstår bare en ting....
Hvem skal få alle disse luene jeg produserer da...
 
Kanskje jeg kunne selge dem på epla...
 
Vi får se over jul da, for her på Østlandet er det ikke akkurat lue-temperaturer om dagen,
for her regner snøen bort til jul!! Kjipe greier... 
 
Ha en fin torsdag kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!