søndag 15. desember 2013

Tida går så altfor fort...

Midten av desember allerede, hvor ble disse dagene av da...
 
Har jobbet en hel del da, og vært effektiv hjemme også!
Alle julegaver var ferdig innkjøpt og laget før desember startet, så det var herlig herlig!
Har det som mål hvert år, og har klart den bragden på 4.året!!
 
Har fått et par nye "diller" også, så det er jo gøy...
Tror dere får se mer av det en dag nærmere jul!!
 
Litt av "nissene" mine
Denne muse-telefonen har mamma laget i hobbykeramikk, og jeg fikk arve den,
for hun har sånn nærmere 7-800 nisser...kjekt å ha noe å bytte på med!!

Denne kattesleden er samme materiale, og er kjempesøte!
 Artig å ha noe hun har laget også!
Det har blitt mange figurer og ting opp igjennom årene.


Julekulene mine, er jeg veldig glad i!
Disse er kjøpt på julemarked i Praha, og er veldig fine

 
Håper alle har hatt en hyggelig søndag 3.advent!

Men nå er det Farmen-finale!!
 
Ha en fin natt!!



1 kommentar:

  1. Så koslig at du bruker de keramikktingene :) Hadde helt glemt de jeg :) Klæm fra mamma :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!