onsdag 4. desember 2013

Nytt garn-nye muligheter!!

Har handlet litt garn igjen!!
 
En ny type for min del, også på det store markedet tror jeg...
Var jo på JuleExpo 2013 på Lillestrøm forrige helg,
 og kjøpte jo garn og mønster til ei lue der!
Som vist i et tidligere innlegg...
 
Det ble et favoritt-lue-garn!
Tykt garn og pinne 8, ga et raskt og flott resultat!
 
Cria Urban heter det, og har mange flotte farger!
Her er de siste 4 nøstene jeg bestilte på søndag morgen...
Jeg visste da, at Cria skulle åpne nettbutikk 1.desember, så jeg var vel ganske kjapt på,
og bestilte det jeg ville ha!
 
Det endte med å få denne overraskelsen sammen med garnet i dag:
Jeg var den første kunden!!
Wow, for en gledelig overraskelse!!!
 
Pakken inneholdt de 3 andre garntypene de har
Så nå gjenstår bare litt grubling, for å finne ut hva jeg skal lage av disse 3 herlige,
myke nøstene med alpakka-ull-varianter!
 
Hvis dere har forslag, er jeg veldig åpen for det!!
 
De 4 øverste blir luer til glede for noen i familien!!
 
Ha en super onsdagskveld!
Jeg må tilbake til luestrikkinga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!