fredag 27. desember 2013

Engler daler ned i skjul...

Dilla, sa du...I stor grad ja!
 
Moro med engler...
Og fint med litt farger..
 
og for en respons jeg har fått på de!!!
Har solgt mange par
 
 
Har jo en del forskjellige perler og utstyr liggende,
så jeg behøvde ikke kjøpe på mye, for å si det sånn!!
 
 
Og litt greit å få brukt litt av dette tilbehøret!
Lenge siden jeg har laget smykker nå, uansett slag...
 
 
Men plutselig en dag, fikk jeg veldig lyst til å lage engler, og da fant jeg frem igjen litt!
Bare blitt maaaange par av disse i forskjellige farger foreløpig!
 
 
Ser du noen du liker og ønsker å kjøpe, så kan du sende meg en mail,
så tar vi det derfra! Tar kr 50,- pr par + porto!
 
Noen av alle disse englene ligger på epla-siden min også!
 
 
God romjulshelg til alle!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!